این آهنگ احتمالا جزو بهترین عاشقانه های تاریخ است. از گروه Snow Patrol


We'll do it all

ما همه کاری خواهیم کرد

 

Everything

همه چیز

 

On our own

برای ماست

 

We don't need

ما احتیاج نداریم


Anything

به هیچ چیز

 

Or anyone

یا هیچ کسی

 

کورس آهنگ

If I lay here

اگه من اینجا دراز کشیدم

 

If I just lay here

اگه فقط من اینجا دراز کشیدم

 

Would you lie with me?

ایا تو هم کنار من دراز میکشی؟

 

And just forget the world?

و دنیا (اتفاقات پیرامون) رو فراموش میکنی؟

پایان کورس

 

I don't quite know

من خیلی خوب بلد نیستم

 

How to say

که چطور باید بهت بگم

 

How I feel

که چه احساسی دارم

 

Those three words

این سه کلمه

 

Are said too much

خیلی گفته شده اند

 

They're not enough

ولی کافی نیستند (برای نشون دادن احساس من)

 

(منظورش از سه کلمه I Love You هست

میگه گفتن این کلمه برای اینکه نشون بده

چه حسی داره کافی نیستن)

 

کورس آهنگ

 

Forget what we're told

فراموش کن چیزایی رو که به ما گفته شده

 

(منظورش اینه که اتفاقاتی رو که قبلا برامون افتاده)

 

Before we get too old

قبل از اینکه خیلی پیر بشیم

 

Show me a garden

یه باغی رو بهم نشون بده

 

That's bursting into life

که توی زندگیمون در حال شکفتن هست

 

Let's waste time

بیا وقت تلف کنیم

 

Chasing cars

ماشین ها رو تعقیب کنیم

 

(ماشین ها رو تعقیب کنیم یعنی اینکه دنبال رویاهامون بریم

ولی رویایی که شاید به واقعیت نزدیک نباشه اونجایی که میگه

بیا وقت تلف کنیم اشاره به همون فراموش کردن دنیا داره یه

جمله معروف دارن که میگه:

"تو مثل سگی هستی که داره یه ماشین رو تعقیب میکنه تو هیچگاه

بهش نمی رسی و حتی اگر هم برسی نمیدونی باهاش چی کار کنی")

 

Around our heads

توی ذهنمون

 

I need your grace

به کمک تو احتیاج دارم

 

To remind me

که خودم رو بیاد بیارم

 

To find my own

که خودم رو پیدا کنم

 

کورس آهنگ

 

All that I am

تمام چیزی که هستم

 

All that I ever was

تمامی چیزی که بودم

 

Is here in your perfect eyes

اینجاست توی اون چشمای جادویی (بی عیب) تو

 

They're all I can see

چشمای تو تمام چیزی هست که میبینم

 

I don't know where

نمیدونم کجا

 

Confused about how as well

و همچنین گیج شدم که چطوری

 

Just know that these things

فقط اینو میدونم که این چیزها

 

Will never change for us at all

در ما اصلا تغییری ایجاد نمیکه

 

کورس آهنگ




لینک دانلود SoundCloud


دانلود